Spotify és la teva millor opció.
www.spotify.com
Ara bé, necessitareu algú que ja ho tingui i que a més li quedin invitacions... i si no, a la mateixa pàgina, en l'opció: free; pots apuntar-te perquè et donguin una plaça.

Es pot trobar pràcticament de tot, ja siguin originals o tributes com per exemple els Led Zeppelin. El més estrany que he trobat fins al moment és un munt de cançons de la Josephine Baker, qui ho hagués dit!?
Ara bé, grups com Manel o Antonia Font no tenen les cançons penjades
3 comentaris:
Tampoc hi són els Beattles ni Metallica!! Però ja sabem que va de conya per amenitzar festes i/o hores a la cuina, mil petons amor!
Wow thats really amazing I have heard a new app hulu and spotify this app is great and I have started looking at it.Thanks for the help and suggesting the matter I will go forward with it.Keep publishing and writing new article.
You will love it to enjoy our new app Mega Filmes HD Apk : which you can download and enjoy free.
Publica un comentari a l'entrada